Fractievoorzitter / raadslid

Younes Nahnahi

Openbare orde, Veiligheid, Leefbaarheid, Bedrijfsvoering, Wonen, Grondzaken, Financiën, Arbeidsmarkt, Sport

Younes Nahnahi, 46 jaar oud en vader van 4 kinderen. Woont in Hoge Vucht.

Een sociaal democraat in hart en nieren die een duidelijke ambitie  heeft om nog meer te betekenen voor zijn mooie stad.  Dankbaar voor het vertrouwen van de partij om als nummer 2 op de lijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen mee te mogen doen. Het cijfer 2 staat voor verbinding, harmonie en samenwerking.

Younes heeft zich afgelopen jaren als burgerraadslid en sinds oktober jongstleden als raadslid voor de PvdA Breda ingezet op tal van domeinen zoals onderwijs, sport en sociaal domein. Hij heeft de afgelopen jaren geprobeerd om zo goed en oprecht mogelijk te functioneren binnen de lokale politiek. Want de lokale politiek kan het verschil maken. Of het nou gaat om perspectief bieden aan de jongeren die in onze wijken opgroeien, de kwaliteit van het onderwijs of betaalbare woningen voor alle Bredanaars; lokale politiek gaat daar over. Daarom is het belangrijk dat wij ook de komende jaren ons  blijven inzetten voor deze thema’s om ervoor te zorgen dat de kwetsbaren in onze stad  meedoen en krijgen waar ze recht op hebben.

Younes stroopt zijn mouwen hier graag voor op!