Door Suzan Cornelissen op 17 februari 2023

Steun voor Turkije en Syrië

De beelden van de verwoesting die de aardbeving in het zuiden van Turkije en het noorden van Syrië heeft aangericht, staat op ieders netvlies. Bij zo veel leed wil je helpen. De fractie reageerde blij op het besluit van het college het voorbeeld van veel andere gemeenten te volgen en per inwoner één euro te over te maken op giro555 voor noodhulp aan de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië. PvdA-fractielid Suzan Cornelissen had een motie met dezelfde strekking opgesteld en zou deze indienen tijdens de raadsvergadering van donderdag 16 februari. De beslissing van het college maakte het indienen van de motie overbodig. De fractie roept iedereen die nog niet gedoneerd heeft op dat nog te doen.

Suzan Cornelissen

Suzan woont met haar gezin in de wijk Overakker. In de raad zet zij zich in voor armoedebestrijding, goede kansen op de arbeidsmarkt, voldoende opvangvoorzieningen voor vluchtelingen en duurzaamheid die alle inwoners van Breda ten goede komt! “We staan als Breda voor hele grote uitdagingen de komende jaren. We hebben  nu te maken met een

Meer over Suzan Cornelissen